Monday 4 February 2013

walawe.,.new entry new story

Assalamualaikum & Holla everybody



toink toink toink!
macam bunyi mentol idea kan?*Betul,Betul,Betul*. . .(0..0)
Rasa bosan yang membuak ibarat lava gunung berapi ini mendorong aku untuk mnulis lagi dan lagi. .
Uools nak tahu apa perasaan aku semenjak jadi blogger ni?Meh aku cerita sikit(Kalau panjang lebar sangat,nanti korang tarik bantal dan selimut pulak)
Sebelum ni pun aku ada blog juga tapi tidaklah seserius aku dengan blog ni.Nah,sebenarnya aku suka baca blog blogger yang lain.Korang pernah baca tak blog ni?http://shahrinrenokovic.blogspot.com..Follow la blog ni..Pemilik blog ni adalah antara sahabat baik aku walaupun aku dengan dia jarang bercakap.Sahabat yang unik..hahaha..

Karnival Jom Masuk U..Cakap pasal karnival ni,aku sempat juga snap gambar risalah UMS atau nama yang lebih detail -Universiti  Malaysia Sabah-. .inilah antara universiti di Malaysia yang aku teringin nak masuk..AMIN..(harap2 lah. .berkobar2 semangat aku ni). .





Ha'ah!ini adalah salah satu risalah UMS. Comel kan?Ini adalah risalah untuk hari terbuka asasi sains.Nampak tak kalendar tu?nombor 6 tuu lah.Opps!Risalah tu sembunyikan MAC.(gedik benor). Sebenarnya hari terbuka tu akan berlangsung pada 6 Mac 2013.Jadi siapa yang berminat,silalah datang.Aku lagi lah semangat.Kalau nak lagi detail,tengok gambar di bawah ni.





Kenapa gambar ni senget pulak?Biarlah.Pedulikan promosi tuu. Saja nak tutup muka student di risalah tu.Nanti tak pasal2 famous pulak 1 Malaysia muka dorang.Ok,ini lagi satu risalah UMS.Risalah ini bertujuan untuk menerangkan lebih lanjut tentang "struktur pembelajaran dan penawaran program peringkat ijazah".Macam gambar di bawah ni.

Nah,kan jelas.Maaf sesangat sebab gambar tak bagus.Snap guna phone tu lah pasal gambar tu separuh ja.Kursus teras ni nampak macam seronok.Tengoklah pembahagian subtopik subjek tu.Ok ok.Penat jalan2,akhirnya waktu Lunch pun tiba.*Hooray!makan time*

Puas mencari2 restoran akhirnya KENNY ROGERS menjadi pilihan.


(ketawa terbahak2)
Apasal gambar owner blog ni ada kat sini?1 FAMILY pergi karnival tu sebenarnya.Baju hijau tu mak aku,budak kecik tu anak saudara aku(Buat muka comel konon..hahaha)
ok ok ok. .Mari kita teruskan entry ni.Selain daripada risalah2 tu,ada lagi yang aku dapat.Jeng2,sila tengok bawah|||||||>>

pen yang cantik kan?semangat wey warna dia. .

ni nota kecik, ,comey tak?rasa macam tidak mau guna. .

Dalam perjalanan balik,tetiba mata ni macam tertarik dengan satu benda ni,Fulamak!teddy bear,bukan sebab itu aku tertarik tapi ayat d teddy bear tu.Cuba tengok...

..bear with us..
woah..dia tengok aku laa..(perasan)






this is my diary,the newest one.The blue one already full


Semangat berblog membuatkan aku lapar..haha..this is my breakfast made by the cooker..
minta yang simple,dia bagi yang terlebih simple la plak.Sambil blogging,inilah rutin harian aku di depan komputer yang gah ini.chewaah,Makan sambil blogging then kalau  kepanasan,kipas ni lah yang jadi sasaran



so sorry uools. .entry hari ni penuh dengan gambar.Entry seterusnya aku akan cuba untuk menyeimbangkan . .

Tengkiu kerana membaca. .




No comments: