Wednesday 23 January 2013

Mari kita berceloteh...cah!

..assalamualaikum..

hey hey.update status..update,update..Lama juga tidak menggunakan bahasa tercinta ni.
Memandangkan BACKGROUND blog aku dah tukar jadi aku semangat lah sikit..haha..
By the way,hari ni agak sibuk sikit sebab kena layan dip-dip terhormat.Semenjak habis sekolah ni,hari-hari aku tak pernah takda kerja..Setiap hari dalam otak "DUIT DUIT DUIT"..eh eh,bukan tiba-tiba jadi materialistik pulak..

"THE DATO'" punyalah pemurah..pergg!siap belanja orang casing ipad lagi..
Mari cerita pasal dato ni.Fulamak,Isteri dia cun gila,comey PLUS++++ lah..Sebenarnya dato ni pangkat UNCLE abang ipar aku.Cun tak?Bukan pakcik akulah.haha..Aku nak temberang pun tak guna juga sebab itu realiti dia..(tengok kiri tengok kanan).fuhh!nasib tiada orang.Aku blogging kat office ni.(BERDISIPLIN TAK?kenyit mata sikit)..Jangan risau,aku tengah lunch ni..Perut pun dah nyanyi-nyanyi lagu "DORAEMON"

Korang pernah tak guna masker?Alah,yang macam topeng tu tapi yang ini untuk cantikkan kulit muka.Aku pun sebenarnya tak berapa nak rajin pergi spa ni.Sebenarnya tak pernah pun.Tapi penjagaan kulit muka ni amatlah penting untuk aku sekarang,Dulu masa sekolah menengah,aku tak kisah pun.Setelah aku keluar dari alam sekolah menengah aku tu,baru aku perasan yang semua tu penting..(Ceh,nak tangkap jiwangness pulak)..

NI la yang aku maksudkan..hehe..


Hari ni aku nak penuhkan hari aku dengan aktiviti yang aku suka..haha..(Buka buku nota..cek,cek,cek)

  • 8.00am - 8.00pm--->kerja Oh kerja.(Income masuk)hehe..
  • 8.00pm-08.15pm---->pulang rumah dengan mr.DAUS or Mr.Naz.(bukan skandal ya..

Sampai rumah.Buang beg then terus speed ke Swimming pool..(Tak pandai berenang tapi nak juga..)ha ha ha ha..

Serius please..
BAIK BAIK BAIK,,sebenarnya aku rindu dengan rumah,mama,bapa dan semualah..termasuk c MEOW..Alangkah sedihnya hati ini..kalau boleh,sehari mesti call mak dua kali.Omaigod omaigod..Rindu giloss.YEYEYE..ahad ni aku cuti,walaupun cuma 3 hari tapi itupun terbaikkk sudah..THANKS BOSS@SISTA..




tengkiu..maafkan diri ini andai ada bahasa yang bercampur..(MAAF)

..NoraLimah MuhammaD..


No comments: