Monday, 18 November 2013

=InSiDiOuS=






Assalamualaikum.
credit to google


Hai.Hari tu aku ada terdengar tentang Insidious ni.Cerita filem ni memang boleh buat bulu roma meremang.Tidak hairanlah jika ia menjadi buah mulut setiap penggemar cerita seram.
Insidious ni ada Insidious,Insidious 2 dan tidak lama lagi Insidious 3.Aku rasa aku tidak akan ada masa yang banyak untuk ke panggung wayang.Aku hanya akan menonton di skrin laptop sahaja.

Sebelum menulis entri pasal filem ni,aku rajin-rajin lah menggunakan Google untuk mencari maklumat di wikipedia walaupun aku sudah menonton Insidious dan Insidious 2 semalam.Hampir tercabut jantung aku bila tengok seorang diri.

Aku nak kongsi pasal Insidious 2.Filem ni dikeluarkan pada 13 September 2013.Mungkin sudah banyak yang menontonnya di panggung-panggung wayang.Ia adalah sambugan daripada Insidious pada tahun 2010.

Barisan pelakon Insidious :>>>

Patrick Wilson


credit to google

 Rose Byrne


credit to google
 Ty Simpkins

 
 credit to google

 Cerita Insidious 2 ni sambungan dari Insidious,Jadi korang perlu tengok Insidious yang pertama supaya tak keliru.Hehe.Sinopsisnya sangat panjang so check it out.

Selamat menonton!


1 comment:

Ahana said...

Well, I haven't watch Insidious. But I managed to watched the Insidious Chapter 2! But still, I could understand the story well. Anyway, I love these movies! And I can't wait for the Insidious Chapter 3 to come out. Oh Eliseeeeeee haha!