Wednesday 4 June 2014

Esok result keluar!

Assalamualaikum..xD


Gementar seluruh jiwa raga ini.Esok adalah penentu segalanya.Keputusan PSPM 2 akan keluar.Sudah pastinya semua budak-budak matrik akan tidak lena tidur.Aku rasa macam nak menangis pun ada.Isk isk,hebat betul penangan aura nak ambik result ni.

Aku 4 flat?Hebat jika keputusan aku seperti itu.Daebak! bak kata orang korea.Aku pun berharap sebenarnya nak dapat flat-flat ni.Senang nak dapat jurusan yang aku nak bila masuk U nanti.Orang cakap masuk matrik ni senang,senanglah bila kamu dapat adapt dengan keadaan sekeliling dengan cepat,rajin dan memang niat suci nak belajar.Yang merunsingkan otak aku adalah kimia.Kimia ni memang sweet bila korang faham tapi memang killer bila korang memang blank nak mampus.HAHAHA.

Okaylah,wish aku dapat result yang gempak dan superb ya!
Nanti aku belanja korang ais krim dan update blog selalu.

 Hope tomorrow better than today.

No comments: