Monday 26 May 2014

Biar Garang asal HENSEM!

Assalamualaikum..xD

Selamat pagi semuaa.
Setelah berhempas pulas menjayakan Orientasi MPPB utk junior-2 tercinta di KML,akhirnya ada juga masa utk aku membuat exercise jari jemari.

Let me tell you,selama seminggu menjadi fasilitator,kami combined dengan abg-2 dan akak-2 senior dari UMSkal.Memang dorang syok gilerr.

Okay.Ada seorang abang ni,nama dirahsiakan.Hehe.Muka dia memang tak boleh blah ,garang okay.Member aku cakap muka dia seram.Seram sampai rambut mencacak ke atas pun boleh.Over pulak kawan aku ni describe perasaan dia.

Hari tu masa orientasi,kami telah dibahagi-2 kan ke beberapa AJK.Aku dapat AJK protokol.AJK dimana pensyarah yang lead kami sangatlaa sempoi dan memang bagai isi dan kuku dengan perkataan "saaaat naa" .xD.Dalam AJK protokol,ada 10 orang dimana 5 lelaki dan 5 perempuan.Then,aku ditugaskan untuk menyambut pelajar baru ni lapangan terbang.Abang garang tu pun ada sekali.So,aku cakaplah dgn dia.

AKU:Abg,boleh pergi McD kejap tak?Ber"abam-abam" pulak aku,hahaaha.

AG(abg garang):Tak boleh!(muka garang,amik kau!)

Aku masih tak putus asa.Hahahaha.

AKU:Bolehlah,kan c polana ada utk ganti kami.Kejap je.

AG:Okay,Mc Chicken satu!(Muka garang tp minta belanja.Ececehh punya abam.)

Aku buat de' je.Malas nak layan.Hahaha!Aku memang infinity jahat.

Okay,lepas tu kami bertugas di Dewan Mutiara.Aku berjalan dengan ayu,kononlaa dgn dua bijik bun d tangan.Abang garang tu kat depan aku.Aku dengan selambanya memanggil dia,abang,seluar abang kotor!Then,aku terus berlalu pergi.Hahahah!.Tapi sebelum tu dia dok tanya bun dia mana,aku yang memang jahat ni buat-2 tak dengar.Dia pun bagi aku jelingan maut sambil balas takdelaa.Merajuk le tuu.

Ada adaaa,kesah kesahh,ADA AKU KESAH!."tepukan BOBOY"

Last part,di laman sosial iaitu FACEBOOK.

aku:abam,kawan sy ckp muka abam garang.

ag:takpe,asal hensem


Memang ayat abam tu buat aku muntah pelangi terus bertukar menjadi unicorn.Hahahaha!

Thank you for visit and read.(:

1 comment: