Thursday 5 June 2014

. . R E S U L T. .

Assalamualaikum..xD



Seperti apa yang telah aku post semalam,akhirnya aku telah menerima keputusan PSPM 2 ku dengan penuh keredahan.Debaran tu memang dah hilang.Sepantas kilat gitu.Alhamdulillah syukur kepada Allah sebab bagi aku peluang lagi untuk berusaha.Walaupun aku tak dapat 4 flat,aku tetap bersyukur.

Tujuan aku update pasal keputusan aku sebab aku nak kongsi kegembiraan aku bukan untuk menunjuk-nunjuk.Baiklah,aku baru terbaca yang ada blogwalker yang nak tau result aku kan.Aku dapat 3A 1B- kalau guna gred la tapi aku guna pointer so pointer aku pass juga lah 3.5.Alhamdulillah.Mesti curious apa yang membuatkan aku tak dapat 4 flat kan?Of course Kimia.

Terima kasih kepada yang sudi doa untuk aku.

 

1 comment:

Merah said...

tahniah akak...