Sunday 14 July 2013

Semangat derr menjawab

Assalamualaikum uools..

Lama tak tulis entri.Almaklumlaa sibuk.Sibuk dengan assignment yang macam nak aku dating dengan dorang 24-hours.Sibuk layan cik abangs yang gediks.hahahaha!Gurau je laa..

Hari tu masuk makmal komputer dengan pensyarah a.k.a madam M.orang laen sibuk buat website kita orang sibuk baca blog kak Fatin Liyana.Amboii,kemain khusyuk lagi kita orang sehingga tidak menyedari kehadiran Madam M kat belakang.Amik kau kena skodeng.

Tiba-3 terpacul soalan berlian dari mulut Madam M,

Madam:Kenapa laa Fatin Liyana ni femes sangat?Ada je kat mana-mana..

Aku:Sebab dia kan talented madam.

Madam:Amacam kamu tahu?

Kawans aku:Madam baca laa sendiri blog dia..*Sambil buat muka seposen*

Aku bukan main lagi nak mampus tahan ketawa aku daripada meledak kat depan madam.Punyaala jawapan kawan aku tu mampu membuatkan madam terkesima.Dialog seterusnya..

Madam:Amacam kamu boleh minat dengan dia?*macam nak interview kami je*

Aku:Dia kan Blogger yang femes madam,bakal doktor pulak tu.

Madam:Amboii,hafal kamu ek.Dia dah habes study belom?

Aku and geng:tahun akhir dah madam!!

Semangat sangat..hahahhah


Entri ini hanya untuk berkongsi ..Bukan mencaci..
Aku sebenarnya kalau boleh,setiap hari nak baca blog kak FL..

k,TTFN a.k.a Ta Ta For Now..

No comments: