Saturday 27 July 2013

Kenapa mesti pening?

Assalamualaikum..
Lama tak update entry..aku sibuk sebenarnya,sibuk dengan hidup baru yang baru bermula..hidup sebagai seorang pelajar..

Kenapa mesti pening?sebenarnya aku tertanya-tanya kenapa aku mesti pening hanya disebabkan benda yang sekecik zarah itu..lelaki..sajalah tu nak kacau tumpuan aku..kau ingat kau Mr.Handsome ke nak kacau-2 aku..haha..aku pun tak inginlaa..

Aku dapat idea entry setelah roomate aku mentazkirahkan aku..bahawa aku sangat beruntung sebab takda pakwe..ayat dia yang paling last aku suka..senang laa kau mengurat sebab takda orang nak marah..hahaha..aku tak tahan,rasa nak mampus ketawa walaupun aku sebenarnya tak nak ketawa..

Ketawa yang menutupi kesakitan hati aku..hahahaha!Budak matrik tak payah bercinta..kata-kata abang aku masih tersemat kukuh di hati dan memori otak aku yang makin penuh dengan maths,kimia,biologi n computer sc ni..

Haahah!..sesungguhnya berbaloi aku menggunakan handphone untuk menaip entry..barulah idea berlumba-lumba nak masuk..tak menang otak jo..sebenarnya kamek sengaja mau test try cuba..haha  ..oklaa untuk menghilangkan stress sambil menunggu waktu iftar tiba..

Selamat berbuka semua..^_^..

No comments: