Wednesday 6 March 2013

jatuh cinta ka aku?

Assalamualaikum dan konichiwa...

Perghh,nampak tak tajuk tuuu?Aku jatuh cinta?????
ya la kut.Tahniah,tahniah kepada si kaum adam yang bernama tuuttt!
..
..


..
..
Sebenarnya aku susah mau jatuh cinta tapi minat senanglah.Sesungguhnya cinta itu indah."Ni macam cara orang kemaruk je".Huahuahua.Its nothing at all but for sure I'm fall in love.My heart beat beat and beat. .Itukah cinta yang manusia katakan indah?La la la. .Perasaan itu sememangnya indah kerana ia kurniaan Allah SWT.Yeah,ia membuat diri ini lebih semangat.Tengok muka dia 24-hours pun boleh.Huahua..Gurau ja la,takkan nak tengok muka dia 24 jam kan. .Bila aku nak lelap?Sebenarnya aku suka dia sebab dia kelakar,n bnyak lagi..Ingat tak yang hari tu aku ada buat entry "MY NEW DUDE"?Ah'ah,Dia laa..

Mungkin lepas ni dah takda orang nak usha aku..Huahuahua..Please laaa. .jangan nak gediik plus perasan tahap gaban..Its unusual thing. .Cintaa lamaa jangan di kenang. .malas sudah mau kutip balik cerita yang sudah jadi kepingan-kepingan puzzle tuu. .Tahniaah kerana anda telah memilihnya sebagai teman wanita soo terelaklah cerita antara kita lagi. .Kussh semangat,terhindar juga akhirnya aku dari Cinta banyak segi ni. .Takda la orang yang duduk meroyan sebab "CLASH" dengan boyfriend orang.La la la la  . .Pengalaman banyak mendewasakan diri yang masih kebudak-budakan ni..Perggh,tampar diri sendiri baru tau..

Crush akuu?Just forget it. .Its not awesome to be a story. .Huahuahua. .Sebut pasal dia,dia sebenarnya budak yang baik tapi aku tak nak lah bercintan-cintun dengan diaa. .Kawan saja laa.
Budak bermata sepet yang genius.Ha!itu diaa,kelass gitu. .

Jatuh cinta tak semestinya aku berubah..Aku jadi semakin baiklah konon. .Tapi still pembuli lah.
24 hours serius beb. ."habis muka berkedut-2"..hehehe. . .gurau saja,aku senyum sorang-sorang setiap pagii..Bahagia tak?ka ka ka ka. .sudaahlah,nanti sambung lagii sebab saya sangatlah sibuuk..papai,assalamualaikum!!


Noura_Torquoise

No comments: