Wednesday 16 April 2014

Aku kembali

Assalamualaikum..

Tajuk pun dah menampakkan betapa rindunya aku nak blogging kan.

Hai..Lambai tangan macam muka tu comel.Setelah men"deactivated"kan blog aku pada awal tahun 2014.So,aku telah mengambil keputusan untuk kembali aktif dalam blog .Ayat aku bukan main cantik lagi.Aku rasa mcm aku lost tetiba,jadi aku fikir punya fikir, aku jadik mcm tu sebab aku dah abaikan blog aku selama 3 bulan .Kesian.Kalau blog aku ni org,dah aku kena tinggal.

Aku lama tak update sebab ada masalah-2 yg tak dapat aku elak dan kesibukan tahap maksima yang mmg mengalahkan bos.Hehehe :D.Jadi aku tukarlah website blog aku(dulu:sagittariusmuhammad.blogspot.com) ke http://i-wish-and-i-will.blogspot.com/ .Maklumlah,seorang insan yang bergelar pelajar mmg susah utk meloloskan diri daripada jadual yang memang padat mcm solid particle.Hehehe.

Aku sebenarnya RINDU.. Rindu ini memang tidak dapat diungkapkan dgn kata-kata.Tengok ayat aku pun dah membuatkan korang termuntah pelangi kan.So,bagi melepaskan kerinduan aku pun blogwalking ke blog-2 favourite aku .

Selain tu,next week aku dah start exam final utk sem 2.Aku harap aku dapat score 4.00 la.So,aku terpaksa undur diri sebab buku biologi dah lambai-2 tu.

Thanks for visit and read :-)

No comments: